Sanningens ögonblick utmanar Josefin,

 1.Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Svar: Nej faktiskt inte. Det är ett starkt ord som inte borde missbrukas tycker jag.

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Svar: Haha ja men det har jag nog gjort. Men det var när jag var ung och dum. Nu skulle jag aldrig göra någonting sånt!

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/flickvän?
Svar: Mm tyvärr, skulle aldrig göra om det.

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Svar: Nej. Har självklart tänkt tanken. Men varför ha ett förhållande om man vill knulla med andra?

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar: Hum kanske överdrivit lite men aldrig ljugit.

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar: Nej. Folk behöver inte tycka som jag. Men om någon jag inte tycker om gjort någonting illa på riktigt så är jag inte sen med att föra det vidare.

7. Finns det någon av din pojkvän/flickväns vänner du inte tycker om?
Svar: Har ingen pojkvän och har inga planer på att skaffa det heller så jag kan inte svara på den frågan. Däremot så har killen jag träffade för ett tag sedan många vänner som jag inte klarar av.

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: Kommenterar aldrig anonymt!


9. Har du någonsin fuskat i skolan?
 
Svar: Ja klart. Hur skulle jag annars klarat av grundskolan?

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: Nej. Jag är den smarta. ;)

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän/flickvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar: Nej det tror jag inte. Men som sagt, inga planer på att skaffa pojkvän på en jävla massa år så då har förmodligen alla killar redan blivit små tjockisar så jag får väl acceptera lite ölkagge då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0