Ni kommer inte att tro mig,

Ni kommer inte att tro på detta. Det flyger runt en geting i mitt rum. Det är den 9 december och det flyger omkring en geting i mitt rum. Vart i helvete kom den ifrån? Nu har jag försökt i över 15 min att få ut den. Var tvungen att fråga min kära vän Therese om råd, hon brukar vara bra på att lösa krissituationer. Hennes råd var i alla fall - Döda den! Men det klarar jag inte av. Önskar att jag hade en man här nu som kunde hjälpa mig att få bort det här läskiga monstret!

Jag vill sova men allt jag hör är bzz bzz bzz bzz bzz bzz... Jävla husdjur man har.


Kommentarer
Postat av: thereselo

jag kom precis på en annan lösning sötnos. du skulle hämtat misse och låtit honom äta upp den!

2008-12-09 @ 12:39:58
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0