Leave me alone, stupid love songs,

Julbak idag med familjen. Eller om jag ska vara ärlig så var det familjen som bakade och jag provsmakade. Sen var jag hemma HELA KVÄLLEN och deppade, spelade TP med mamma och lillasyster och såg någon dokumentär om britney spears liv. Skulle ju kunna komma på en del roligare saker att lägga min tid på men kände inte för att träffa någon idag. Alla suger just nu och jag vill inte vara med längre.

I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?



Jag kvävs. Släpp ut mig! Låt mig få springa långt långt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0