Tillbaka i skolbänken,

Första dagen på komvux då.
Dagen började med att jag inte kunde hitta salen som vi skulle vara i så jag var tvungen att gå "the walk of shame" till expeditionen och fråga om hjälp. När jag tillslut hittade så var jag redan 10 minuter sen. Läraren som föresten såg ut som en alv (?) och pratade som kungen i hey baberiba skällde ut mig för att jag var sen och för att jag inte kommit fram till honom och talat om mitt namn. Kursen som jag går heter i alla fall Etik och livsfrågor och Ja det är lika flummigt som det låter. Vi diskuterade allt från prostitution till meningen med livet. Jag skulle gärna ge upp redan nu men jag har lovat mig själv att klara den här kursen med bra betyg och det tänker jag göra också...

...so wish me luck!

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

good luck darling :)

2008-08-27 @ 14:15:15
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0