Long time no see...

Det var ett bra jävla tag sen jag bloggade nu. Jag har varit i magaluf och jobbat för Scandinavian Party Crew i sex veckor så jag har inte haft tid eller tillgång till dator. Jag kom hem till verkligheten för ca 3 veckor sedan. Jag hade lite små ångest över att komma hem. Känns som att det är så mycket som jag måste få ordning på nu när jag kommer hem. Jag är skyldig mina kära föräldrar en rejäl summa pengar som jag på något sätt måste betala tillbaka till dom. Jag har lovat vissa personer att berstämma mig för vad jag känner och hur jag vill göra i framtiden.

Jag måste också fixa mig ett arbete illa kvickt eftersom att jag numera är arbetslös! Ingenting av detta har jag lyckats göra på dessa tre veckor. Jag har mest legat i soffan och tittat på såpor och längtat efter min själsfrände Therese som varit på solsemester på malta. Men nu jävlar drar jag i gång bloggen. Jag ska sluta längta tillbaka till älskade magaluf och alla underbara människor jag träffat där. Jag ska sluta ligga hela dagarna i soffan och tycka synd om mig själv och ta tag i mitt liv.

Lite bilder från min underbara tid i magaluf,



There's more to the picture than meets the eye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0