Tankar om nymfomaner,

Måste bara berätta om ett litet missförstånd som uppstod i fredagskväll. Vi satt hemma hos O och pratade om nymfomaner och för alla er som inte vet vad en nymfoman är så är det en sexuellt överaktiv kvinna.
 
Efter ett tag säger O frågande
 - Men jag förstår inte riktigt. Nymfomaner, är dom bara ovanligt bleka eller ?

Man måste nog ha varit där för att tycka att detta var roligt. Jag tyckte i alla fall att det här var stört roligt men det kan bero på att klockan var halv 4 på natten och att jag hade druckit lite för mycket vin. Vem vet...

Godnatt på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Okej syster, jag ska ta tag i bloggen igen. Lovar:)

2008-04-16 @ 11:07:03
URL: http://emelieforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0