Lördagkvällen,

Jag började lördagskvällen med en riktigt kass inställning. Jag hade ingenting att ha på mig och var allmänt tjurig, men humöret steg efter lite hämtmat i en lägenhet på kungsholmen. Jag lyckades få i mig 1 1/2 flaska vin inom loppet av en timme så ni kan säkert förstå att jag var lite runt om fötterna när vi styrde våra steg mot tunnelbanan.

Jag vet inte riktigt hur men på något vis hamnade vi på en födelsedagsfest vid södermälarstrand. Det var väl helt okej men ingen pangfest direkt. Vi lekte apor på dansgolvet och jag blev nästan utslängd på kuppen. Men vi kom i alla fall hem i hyfsat tid tack vare Ted som var så snäll och hämtade oss i fruängen. Grattis till körkortet föresten!

Nu ska jag gå och göra lite nytta. See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0