Sverige är ingenting för mig..!

Så var man hemma igen från en underbar resa till Bulgarien. Jag ville aldrig åka hem. Trodde inte att man kunde trivas så bra på ett ställe!
Sverige är egentligen ett ganska trist land. Jag har upptäckt det nu. Jag skulle vilja att hela mitt liv var en galen charter resa ;) Mitt liv är alldeles för tråkigt. Jag har en tråkig familj, bor i en tråkig stad med tråkigt jobb och tråkig skola. Hela jag är ganska tråkig faktiskt. Jag fattar inte hur någon kan vilja leva såhär?!?
Så fort jag går ur gymnasiet så sticker jag härifrån. Det måste finnas nått ställe i världen där jag kan trivas. Jag vill bara ge mig iväg nu och träffa nya människor och komma till en ny miljö som inte är så jävla tråkig. Jag vill ha spänning i mitt liv inte tråkig jävla vardag. Varje dag gör man exakt samma sak.. Man går till skolan, sitter där sjuhelvetes jävla massa timmar sen går man hem och sover en stund och går upp enbart för att äta och sen kollar man på ett trist jävla hopplöst tvprogram och sen går man och sover lite till för man önskar bara att dagen kan ta slut någon gång så att man kan vakna upp nästa morgon till exakt samma sak..! Jag är så jävla trött på mitt liv och det fick den här bulgarien resan mig att inse..! Jag passar inte in här!! Jag måste nog flytta till en annan planet eller nått..?

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

du, jag håller med dig till 100% och jag förstår precis vad du menar!

2007-09-09 @ 17:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0