Galen onsdag,

Nu är min älskade vän Therese Loberg 18 år. Det firade vi med en galen utekväll som startade på Grabbarnas med lite god middag och trevligt sällskap. Vi gick vidare till nivå 22 ?!? ( Ett sunkigt men billigt förkrök ställe ), Sedan bar det av mot laroy. På vägen dit hände en del pinsamheter som vi inte behöver gå in på, eller ska vi göra det Bella? :P

 Väl där möttes vi av grymt mycket folk för att vara en onsdag. Men vi hade trevligt iaf. Jag drack som vanligt lite för mycket så jag minns inte så mycket vad som hände förens jag satt på nattbussen påväg hem. Men men trevligt var det iaf.
Så jag får tacka så mycket tjejer för en galen onsdag och Therese, det här var inte vår sista utekväll tillsammans vill jag lova! Vi ska ha så jävla skojj tillsammans det här året så du anar inte..!

Nu måste jag sova om jag ska orka upp till skolan för en gång skull.

Många kramar / Josefinis

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har inte gjort den själv, shopaholicmamman.blogg.se hjälpte mig =)

2007-10-01 @ 17:53:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0