Onsdagar och torsdagar är de bästa festdagarna,

Onsdag: Onsdagskvällen var en ganska så sorglig kväll. Skulle ner till falken och säga hejdå till Fredric som ska resa till Dubai på obestämd tid. Kvällen var lyckad och vi sjöng "like a virgin" på kareoken. Men även den kvällen fick sitt slut och jag var tvungen att krama Fredric hejdå. Jag hoppas verkligen att han kommer hem igen till jul så att jag får höra allt skvaller från Dubai. Jag kommer sakna dig Fredric!

Torsdag: Torsdagskvällen började med ett besök på soft bar tillsammans med Therese, Andres och Paul för att föra lite. Det blev dock inte så lite så när vi gick därifrån var jag ganska så rund om fötterna måste jag erkänna. Vi gick i alla fall vidare till café opera där vi mot all förmodan kom in. Det var galet mycket drag där för att vara en torsdag men det var nog mest 40taggare där ;) Fick iaf en liten kram av Babbsan och fick se Robinsson Robban mfl. (Jag vet, jag är kändiskåt). Runt ett tiden började vi fundera på att dra oss hemåt eftersom att vi hade skola dagen efter :S Så vi tog en taxi?!? hem.

Måste säga att det är roligare att festa i veckorna än på helgerna. Det känns lite busigt ;)

Tack i alla fall Therese och alla andra partymänniskor därute för två galet roliga kvällar
!

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

Tack själv sötnos. :) vad fin din blogg har blivit då, hur har du lyckats med det här? :P

2007-10-19 @ 15:16:09
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0