Min helg,

Nu sitter jag och längtar tillbaka till helgen. Så jag tänkte berätta lite om min helg ifall någon är intresserad.

I fredags var jag hemma och kollade på idol fram tilsl 21:30 sedan satte jag mig på 704:an och mötte Martina och Therese. Vi fortsatte med bussen till fruängen där vi gick av och begav oss mot festlokalen i fruängen som Emma och Sandra hade hyrt. Vi kom inte så sent tyckte vi men när vi kom dit var de flesta redan lite överförfriskade. Några satt och spydde i hörnen och andra ramlade omkring. En typisk födelsedagsfest alltså. Sedan fick jag åka med bellas syster som precis tagit körkort (GRATTIS!!!!) hem.

Lördagen började med att jag sov till halv 3 *skäms lite över det*. Sedan gick jag upp och åt frukost?!?. Tog det lugnt resten av dagen och sedan åkte jag till therese och förfestade lite och sedan gick vi till "the vibe" där vi möttes av ungefär halva huddinge. Sedan skulle vi vidare till white room där det tydligeb var 21 års gräns och vi blev nekade för första gången :/ det var surt. Kvällen slutade med att jag var osams med både Hanna och Therese. Vet inte riktigt hur det blev så. Det var iaf mitt och Thereses första bråk och det kändes inte så bra. Men vi är i alla fall sams nu allihopa så det är lugnt.

Förstår inte varför jag alltid ska börja bråka med folk på fyllan...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0