Lördagen,

Lördagskvällen började med att jag försökte leka hemmafru och bakade chokladmuffins åt min kära vän Therese. Dom blev jätte goda och smakade nästan som kladdkaka *stolt*. Senare var det dags för lite vin och några shotar vodka för att lätta upp stämmningen lite ;)

När vi började bli lite runda om fötterna satte vi oss på pendeltåget in till stan. Vi hamnade på club toxic som faktiskt inte var så tokigt, vi hade kul iaf :D Måste säga att det var en väldigt händelserik kväll.

Lite av det som hände under kvällen var:
- Vi blev raggade på av en tjej (rätt snygg var hon också), hon stog och tafsade lite på dansgolvet ;)
- Vi träffade trevliga pojkar :)
- En kille som vi mötte var sjukt grym på att manipulera folk så han manipulerade självklart mig och Therese också
- Vi kan tydligen inte bli "tillsammans" med killen i baren :/
- Therese rumpa är tydligen en sån rumpa man vill bli vän med ;)
- Min näsa är tydligen det vackraste på mig ?!? och jag är väldigt låååång, no shit?
- Mcdonalds ska börja servera starköl ;D I can´t wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0