Lite tidsfördriv,

Tio första
1. Första bästa kompis: Emma Buren
2. Första bil: Har inte ens körkort va fan!
3. Första kärlek: Hmm det måste nog ha varit Dan på dagis, galet kär var jag ;)
4. Första husdjur: Ett litet marsvin vid namn Bamse
5. Första semester: Oj, svårt fråga :S Skulle tro att det var Kreta
6. Första jobb: Första riktiga jobb var Konsum *suck*
7. Första köpta skiva: Som jag köpte själv ? Aaah men det var nog Martin Svensson eller Spice Girls
8. Första riktiga kärlek: Kärlek är väl alltid riktig men mitt första riktiga förhållande var med Fredric
9. Första piercing: Örat?
10. Första konsert: Spice Girls ;D så jävla stolt jag var då asså!


Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: Tequila och vodka redbull kommer nog på delad plats där i lördags..
2. Senaste bilfärd: Vem håller koll?
3. Senaste filmen du såg: Hmm ...och så kom polly för någon dag sen. Den var söt :)
4. Senaste ringda telefonsamtal: Måste ha varit till Hanna för att snacka skit ;)
5. Senaste bubbelbadet: Bubbelbad? Det var månader sen. Måste göra det snart!!
6. Senaste spelade cd: Endast radio för tillfället
7. Senaste kyss: Måste nog svara Ted på den frågan
8. Senaste gången du grät: Idag till one three hill, jag är en riktig cry baby när det gäller tv serier
9. Senaste måltiden: Pizza, oh så gott det var!


Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar:  Ja!
2. Blivit arresterad: Eeeh Ja tyvärr måste jag svara ja på det
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Skulle faktiskt tro det men det blev ingenting med den kärleken.
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Självklart, det händer varje dag.
5. Fått ditt hjärta krossat: Oja, för många gånger
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Njaa inte "in real life" men kanske typ på msn *skäms*
7. Haft ett one night stand: Ja tyvärr
8. Busringt till någon: Haha jaaa för många gånger, stackars människor!


Sju personer att möta:
1. Gustav II Adolf: Verkar inte vara en sån spännande prick
2. Hitler: Ja för fan, det vore ballt. Sen kunde man ju alltid låta honom "duscha" lite!
3. Djingis Khan: Låter gott ;D
4. Olof Palme: Ja, för att få slut på alla spekulationer om vem som mördat honom.
5. Charles Manson: Får man säga nej?
6. César (orginalet): Lätt
7. Billy The Kid: Nej jag tar nog Billy the man istället ;)


Sex saker du gjort idag:
1. Duschat
2. Ätit Pizza 
3. Träffat ett ex
4. Kollat på desperate housewifes
5. Fördrivit tid på internet ( som ni märker )
6. Varit arg


Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Familjen
2. Vännerna
3. Karamell ( Min misse )
4. Godis
5. Therese


Fyra personer du kan berätta allt för
1. Gud?!?
2. Therese
3. Therese
4. Therese


Tre val:
1. Blått eller rött? Rött, that´s hot!
2. Sommar eller vinter? Sommar!
3. Choklad eller chips? Choklad ;D Igår,Idag och Imorgon!


Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig och skaffa familj
2. Bli KÄNDIS


En sak du ångrar:
1. Att jag började blogga.. Nu kan jag inte sluta och då får skolan lida ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0