En helt vanlig tisdag,

Jahapp, då var det  tisdag igen. Fan vad helgerna går fort. Känns som att jag inte hinner med någonting av det som jag vill hinna med på helgerna för vips är det måndag igen. Jag önskar att helgerna var längre och veckorna kortare men man ska väl inte klaga.

Nu sitter jag iaf på centralen och bloggar. Jag väntar på att min klass ska komma in till stan så ska vi gå och se någon jävla skit teater som jag verkligen inte har lust med idag. Jag vill krypa in under mitt täcke och inte gå upp på hela dagen men nej, det får man ju inte göra. För nu ska man ut och vara lite kulturell.


Kommentarer
Postat av: ThereseLo

eller så är det en trist måndag idag igen? ;D

2007-10-16 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0