Stackars lilla mig,

När jag vaknade imorse kändes det verkligen som att jag hade blivit överkörd av en stor jävla lastbil. Hela huvudet dunkade och jag kunde inte prata. Jag bestämde mig ganska snabbt för att skippa skolan och vara hemma och vila istället. Men det blev inget vila av heller eftersom att de jävla byggjobbarna satte igång att borra högt och ljudligt klockan 8:00 på morgonen fram till 15:00. Kan inte bara vårat kök bli klart snart?!?

Dagen blev inte bättre när jag fick reda på att jag fått en skriftlig varning om att mitt studiebidrag kommer att dras in om jag inte börjar gå till skolan lite oftare. Jag är ju för fan där hela tiden, vad begär dom av mig egentligen?

Framåt eftermiddagen började jag känna mig lite bättre så jag beslutade mig för att åka till pappa och äta lite middag och snacka skit. Jag är glad att jag gjorde det för annars hade jag nog ruttnat.

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och gå och lägga mig så att jag bli frisk någon gång. ( Jag har inte tid att vara sjuk - Det är mycket jag måste hinna med innan jag dör. )


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får tycka synd om dig själv sötnos, ;D jag tycker synd om dig, bli frisk. paarty paaarty

2007-11-09 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0