Lördag igen då,

Nu var det lördag igen då och självklart blir det utgång ikväll också. Jag och Therese tänkte bege oss ut och leta lite nya roliga stället att parta på. Inget ont om hirschen, men allting som har en början måste också ha ett slut. Haha. Men vem vet, vi kanske hamnar på kära gamla hirschenkeller tillslut ändå. Det får kvällen utvisa...

Igår var vi iaf på hirschenkeller och det var mycket trevligt folk där, bla klasskompisarna Agnes och Sophie. Det var kul att träffa dom utanför skolan måste jag säga, men det blev lite för mycket av det goda så jag åkte hemåt runt 2 och det var grymt skönt att sova måste jag säga. Sov till 2 idag också så nu är jag pigg igen och redo för en riktig partykväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0