Fredagslistan,

10 favoriter:

Färg: Svårt val...men för tillfället tycker jag mycket om mörklila :)
Mat: Sushi eller thai kanske
Film:  När mörkret faller
Bok: Läser för tillfället "en sorts kärlek" av Ray Kluun så jag får väl säga den då ;)
Sport: Hmm dans om det räknas som en sport annars säger jag ridsport som den hästnörd jag är :)
Årstid: SOMMAREN
Veckodag: Måste säga onsdagar, lediga från skolan och inga krav :)
Glassmak: Strawberry Cheesecake, Muuuuuums
Tid på dygnet: Hmm måste nog säga nattetid, runt 12 sådär

9 ,för tillfället:

Humör: Smått irriterad
Smak: Det smakar choklad i munnen, ovanligt va? ;)
Kläder: Blå jeans och en svart lång tröja från JC, lite lagom avslappnat sådär
Bakgrund: Lillasysters skrik :/
Nagellack: Ett mörklila
Tid: 17:27
Omgivning: mycket hög ljudnivå
Irritationsobjekt: Lillasyster Ellen

8 första: (första alltså...inte nu)

Bästa vän: Emma
Screen name: ??
Husdjur: Marsvinet Bamse
Piercing: Öronen
Förälskelse: Många samtidigt
Musik: Spice Girls
Bil: Alltid Volvo ;) Jag är en sån där volvobrud vettu
Kyss: Måste svara marcus


7 senaste:

Cigarett
: Igår.....*Sista, jag lovar!*
Mat: Frukost och det var för mååånga timmar sen *hungrig*
Dryck: Vatten
Biltur:Idag med mamma och lillasyster till farsta centrum
Kyss: Inatt :)
Spelad låt: " Release me " med Oh Laura
TV-program: 2 1/2 män

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Jupp, blev head over heals förälskad också
Brutit mot lagen: Oh yes
Blivit arresterad: Oh yes
Badat naken: Oh yes
Varit med på TV: Yeah baby ;D
Kysst någon du inte känner: Jo, det har hänt :S

5 nej tack:

Kläder: Höga Jeans *klarar inte av det*
Mat: Korv,Köttbullar,Hamburgare och annat snusk
Musik: House
Dryck: Fanta vilda bär, den smakar sprit!
Personlighetsdrag: Egosism

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Kollade på skräckfilm med Therese och Ted
Du kan höra just nu: The sims musiken spelas
Du inte kan leva utan:  Mat ;)
Du gör när du har tråkigt: Hittar på någonting roligt :D

3 personer:

Du kan berätta allt för: Therese
Du tycker om: Therese
Du inte gillar: Alexander

2 val:

Kaffe eller te: Båda
Vår eller höst: VÅR!

1 önskan: Att jag och alla jag känner får vara friska och leva lääänge!

Kommentarer
Postat av: Alex

"Relase me" är skön :)

2007-11-04 @ 23:18:49
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0