Julfest mm,

Igår var det en väldigt fullspäckad dag. Dagen började med religionsprov :/ Det gick väl sådär. Sedan åkte jag och min kära vän och själsfrände Therese till vårat nya jobb som telefonförsäljare. Det gick väl också sådär, fattar inte varför folk måste vara så jävla tjuriga.

Jag - Hejsan Hejsan Josefin heter jag. Jag ringer ifrån kombilotteriet...
Mannen - KÖP EN LOTT SJÄLV FÖR FAN!!!
Jag - Men din adress har blivit uttagen denna måndag till kombilotteriets jackpottmånad...
Mannen - OCH VAD ÄR DET MED DET DÅ? KÖP DIN EGEN LOTT SA JAG!!
Jag - Men det kan jag tyvärr inte göra för det är just din adress som blivit uttagen till att få delta i detta
Mannen - HÖR DU INTE VAD JAG SÄGER, KÖP EN EGEN LOTT DIN JÄVLA TELEFONFÖRSÄLJARE
Jag - Klick...

Efter jobbet gick vi till gamla hederliga mcdonalds och åt lite middag. Sen smet vi in på toaletten för att bättra på sminket lite. Sedan var vi helt övertygade om att vi skulle åka till rådmansgatan men det var ju helt åt helvete fel så vi fick snällt hoppa på bussen och åka till fleminggatan istället. På fleminggatan låg nämligen Viperroom dit vi skulle på julfest. Julfesten var kul men jag har någonting emot viperroom, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men någonting är det.

Det var i alla fall en massa apor på dansgolvet så vi fick kämpa för att få någon plats att dansa.. Men kvällen blev ganska lyckad i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men josefin vad hände med att du hade skaffat dig ett liv och slutat blogga ? ;)

2007-12-21 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0